30 Mayıs 2016
Bilişim
Genel
Kablo

Türksat A.Ş., “online şikayet yönetimi” konusunda düzenlenen Türkiye’nin ilk deneyim yönetimi endeksi olan A.L.F.A. Awards yarışmasında “dijital platform” kategorisinde en iyi online şikâyet yönetimini gerçekleştiren firma seçilerek birincilik ödülünü aldı.

23 Mayıs 2016 tarihinde İstanbul’da Marketing Türkiye dergisi, sikayetvar.com ve Method Research işbirliğin kapsamında, bu yıl ilki gerçekleştirilen yarışmada Türksat ayrıca, “servis sağlayıcılar” kategorisinde Uydunet markasıyla ikinci sırada yer aldı. 

 

Müşteri deneyimini en iyi yöneten markalar ile profesyonellerin yarıştığı törende, 10 farklı sektörde faaliyet gösteren 250’den fazla marka, tüketici şikâyetlerini en iyi şekilde yöneten firma olmak için birbirleriyle yarıştı. Yarışmada sektör bazında değerlendirilen adaylar arasından en iyi online şikayet yönetimini gerçekleştiren 15 marka, birincilik ödülüne layık görüldü.